Werkwijze Webwinkel

BESTELLEN

Bestellen bij NR27Concepts is heel eenvoudig. In onderstaand stappenplan leggen wij in 4 simpele stappen uit hoe u een bestelling plaatst. Let op! Onderstaand stappenplan kan licht afwijken wanneer gebruik wordt gemaakt van de mobiele versie.

 

Stap 1 Artikel in winkelmand toevoegen

Ga naar het artikel, en klik op ‘gewenste artikel’. Hiermee plaatst u het artikel in de winkelmand.

 

Stap 2 – Winkelmand bekijken

U kunt op ieder gewenst moment de winkelmand bekijken door op de winkelwagen te klikken. In de winkelwagen vindt u een overzicht van uw geselecteerde artikelen. Wanneer u in uw winkelwagen bent, kunt u uw bestelling aanpassen en artikelen verwijderen, of juist toevoegen.

 

Stap 3 – Bestelling plaatsen

Bent u klaar met winkelen? Open uw winkelwagen en klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’ om het bestelproces te starten. Selecteer de verzendmethode en klik op ‘Bestellen’.

 

Controleer de door u ingevulde gegevens. Wanneer u voor ‘Verzending via PostNL’ hebt gekozen, kunt u een bezorgmoment naar keuze kiezen. Wanneer u voor ‘Ophalen bij een PostNL afhaalpunt’ hebt gekozen dient u eerst een afhaalpunt te selecteren. Klik vervolgens op ‘Verder naar betalen’.

 

Stap 4 – Afrekenen

Kies een betaalmethode. Heeft u een kortingscode ontvangen? Vul deze dan eerst in en klik vervolgens op ‘Kortingsbon toepassen’, het bedrag wordt dan gelijk verrekend. Heeft u alles gecontroleerd? Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om uw bestelling af te ronden en het betaalproces te starten.

 

De betaling geschiedt via de betaalmethode die u eerder in het bestelproces heeft geselecteerd. Dit scherm verschilt per betaalmethode.

 

Als uw bestelling succesvol is afgerond, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Is dit niet het geval, dan is uw bestelling niet succesvol afgerond. Controleert u voor de zekerheid ook altijd uw spam/ongewenst map. Het komt wel eens voor dat onze bevestiging daar in terecht komt. Is de e-mail daar ook niet te vinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.

 

KLACHTEN

Bij NR27Concepts zijn wij pas tevreden als u ook tevreden bent. Wij doen er iedere dag alles aan om onze klanten naar tevredenheid te helpen. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u alsnog ergens niet tevreden over bent. Als dit het geval is, kunt u bij ons altijd een klacht indienen. Dit kan per e-mail, of per telefoon. Dient u een klacht in per e-mail, dan ontvangt u hier pas bevestiging van als wij op uw mail reageren. Vermeld bij het indienen van een klacht altijd in het onderwerp uw ordernummer! Een klacht indienen kan via het volgende telefoonnummer en e-mailadres:

T: 06 53861745

E: info@nr27concepts.nl

Bij NR27Concepts streven wij ernaar om alle klachten binnen 48 uur te behandelen, en samen met u tot een bevredigende oplossing te komen.

 

RUILEN & RETOURNEREN

Heeft u iets bij ons besteld, maar bent u van gedachte veranderd? Of heeft u per ongeluk toch het verkeerde besteld? Geen probleem! U kunt in geval van retournering / ruiling onder vermelding van uw ordernummer een e-mail sturen naar info@nr27concepts.nl. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, komen wij bij u terug met verdere instructies. Wij streven er altijd naar om al onze e-mails binnen 48 uur te beantwoorden.

 

GARANTIE

Het is belangrijk om gelijk na ontvangst van de zending uw bestelling te controleren op gebreken. Mocht een van de bestelde producten / het bestelde product gebreken vertonen, dan valt dit uiteraard onder de garantieregeling. Wij zullen u dan nadat u contact met ons heeft opgenomen, gelijk overgaan tot het opnieuw verzenden van het beschadigde product.